FANDOM

Alina-okmag 2
Discografia Alinei Eremia, cântăreață de muzică pop de origine română este alcătuită din single-uri, 3 coloane sonore, parodii și 13 videoclipuri.

În perioada 2011-2014, Alina Eremia a fost componentă a trupei-fenomen Lala Band. Trupa a scos 7 albume de studio: Lala Xmas Songs (2011), Lala Love Songs (2012), Lala Summer Love (2012), Lala Love Stories(2012), Lala Dance (2012), Lala Love Stories 2 (2012) și Lala Love Forever (2013), dintre care Lala Love Stories a obținut discul de aur în luna august a anului în care a apărut. Majoritatea melodiilor trupei au beneficiat si de videoclip, făcând parte din coloana sonoră a serialelor Pariu cu viața și O nouă viață.

În cariera solo, Alina a început să se facă remarcată în 2013, odată cu lansarea melodiei Tu ești vara mea, care a intrat in top 10 Media Forest, atingând locul 7 pe tv și locul 9 pe radio.

În mai 2014, Alina lansează melodia Cum se face care de asemenea își face simțită prezența în topurile Media Forest, ajungând pe poziția 10. În luna noiembrie a aceluiași an apare Când luminile se sting. Videoclipul piesei, regizat de Michael Adrian Mircea a fost filmat în 24 de ore și îl are protagonist pe Iuri Ribac, partenerul său din emisiunea Dansează printre stele.

În luna martie a anului 2015, Mircea, fratele Alinei își face debutul în muzica ușoară cu melodia Ilegal. Colaboararea dintre cei doi frați se bucură de succes, intrând în top 100 Media Forest 2014.

A fost o nebunie a fost urmatorul single semnat Alina Eremia. În mai puțin de o lună de la lansare melodia se regaseste în top 10 al celor mai difuzate piese la radio și TV din țară. In continuare, apar melodiile Original (15 decembrie 2015), Filme (feat. Rashid) și Don't worry about it (feat. DOMG).

Anul 2016 a început cu lansarea single-ului Dulce Amar, în colaborare cu DJ Sava și What's Up, melodie ce a atins locul 5 în topurile saptămânale MediaForest. În mai 2015, Alina lansează De ce ne îndrăgostim? împreună cu casa de producție DeMoga Music.  

În prezent Alina își promovează noul single, Vorbe pe dos.

Single-uriEdit

 Artist principal
Nume An Poziție Album
Deep in love 2010
With or without you 2012
Tu ești vara mea 2013 7
Cum se face 2014 10
Când luminile se sting 2
Played you 2015
You
A fost o nebunie 2
Original
De ce ne îndrăgostim? 2016 10
Rujul meu
Start rec
Vorbe pe dos 10
Colaborări
Nume An Poziție Album
În dreapta ta
(Vescan cu Alina Eremia)
2013 10
Ne facem auziți
(VUNK si ai Noștrii)
2014
Iarna
(All Stars)
Ilegal
(Mircea Eremia feat. Alina Eremia)
2015
Filme
(Rashid feat. Alina Eremia)
Don't worry about it
(DOMG feat. Alina Eremia)
Dulce Amar
(What's UP feat. Alina Eremia & DJ Sava)
2016 8
Să înceapă gălăgia

(VH2, Anda Adam , What's up )

Johnny
(Damian & Brothers feat. Alina Eremia)

VideoclipuriEdit

Titlu An Regizor
"Tu ești vara mea" 2012 Iulian Moga
"În dreapta ta" Richard & Claudiu Stan
"Cum se face" 2014 IRONIC
"Când luminile se sting" Michael Adrian Mircea
"Played You" 2015 Khaled Mokhtar
"Ilegal" Richard & Claudiu Stan
"A fost o nebunie" Bogdan Daragiu
"Filme" Alex Ceaușu
"Original" Bogdan Daragiu
"Dulce amar" 2016 Alex Ceaușu
"De ce ne îndrăgostim" Andrei Stan
"Rujul meu" Bogdan Daragiu
"Start rec" Alex Coteț
"Vorbe pe dos" Dan Petcan

Cover-uri remarcabileEdit